Japonská Honda (Acura)představila v Detroitu nový prototyp NSX Concept, který ukazuje pokrok ve vývoji designu a vzhledu nové generace supersportovního vozu, a to včetně prvního náhledu na možný vzhled interiéru.
Design zůstává pozoruhodně věrný původnímu stylistickému konceptu, zachovává si své nízké a široké rozměry s dynamickými proporcemi, které jsou zvýrazněny čistými, moderními a jednoduchými povrchy spolu s elegantními hranami, z nichž vyzařuje charakter supersportovního vozu a přítomnost nejmodernějších technologií.
Nový NSX Concept nabízí náhled na možný směr designu interiéru nové generace Hondy NSX. Mezi hlavní přednosti interiéru patří vynikající výhled, perfektní pozice za volantem a intuitivní rozhraní „Simple Sports Interface“, které minimalizuje množství prvků v interiéru a umožňuje řidiči plně se soustředit na jízdu. V souladu s duchem původního modelu NSX konstruktéři značky Honda usilovali o zajištění synergie mezi člověkem a strojem.
Aby bylo možné vytvořit nový druh sportovního vozu, který by v sobě spojoval dynamické schopnosti supersportu s příznivými ekologickými parametry, bude nový model NSX poháněn uprostřed umístěným motorem V6 s přímým vstřikováním paliva, jenž bude spojen s hybridním systémem Honda Sport Hybrid SH-AWD.
Nová Honda NSX se bude vyrábět v novém výrobním závodě v centrálním Ohiu. NSX Concept bude v březnu 2013 vystaven na stánku značky Honda na autosalonu v Ženevě.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.