Pre Mercedes triedy A to vyzerá veľmi nádejne.
Väčšina z nás si pod Mercedesom triedy A predstaví auto pre priateľku, manželku. Proste ženské auto. Prva generácia bola menej vydarená, kedže sa prevrátila v losom teste. Druhá generácia sa vydarila zase o niečo lepšie. Nabrala do šírky, výška klesla, takže auto dostalo požadovanú stabilitu.
Podľa americkej redakcie The Detroit Bureau, nasledujúca generácia triedy A bude vyzerať zase o niečo modernejšie. Tvrdia, že bude mať veľa spoločných prvkov s Mercedesom F800 a prototypmi Concept Fascination. Nie sme si istý ako ďaleko siaha fantácia inžinierov v Mercedese, ale myslíme si, že sa snažia triedu A postaviť vedľa konkurentov v podobe BMW 1 či Audi A3, respektíve VW Golf, a aby sa Á-čko stalo viac hatchbackom pre mladšiu generáciu, taktiež pre mužskú časť populácie.
Zatiaľ nie je jasné v akom pomere bude trieda A obsahovať prvky z jedného či druhého konceptu, avšak očakávame, že to bude výrazná zmena pre najmenší Mercedes. Ani to, či bude mať 4 alebo 2 dvere, alebo či to bude nejaký mix.
V priložených fotkách máme obe autá, z ktorých črty by mala mať nová trieda A
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?