Pod kapotou Octavie GreenLine se objeví nový vznětový turbodiesel koncernu Volkswagen o objemu 1.6 litru. Ten disponuje výkonem 77 kW (105 k) a maximem točivého momentu na úrovni 250 Nm při 1900 otáčkách za minutu. Z technického hlediska se jedná o moderní pohonnou jednotku se systémem vstřikování common rail, takže už žádné agrární zvuky známé z legendárních TDI PD. Octavia GreenLine by s motorem 1.6 TDI CR měla dosahovat průměrné spotřeby 4,4 l nafty na 100 kilometrů. Podrobnosti o dalších úpravách verze GreenLine, jako například prodloužených převodech či pneumatikách s nízkým valivým odporem, zatím nejsou známy.
Ženevskou premiéru si odbude i sériová verze Fabie Scout, která se poprvé představila před dvěma lety na autosalonu ve Frankfurtu. V Ženevě bude k vidění i několik EMO konceptů, tedy designových studií automobilů Škoda s důrazem na emociální vyjádření značky. Půjde tedy nejspíše o řadu doplňků podporujících individualizaci každého jednoho vozu s cílem odlišit se od šedého průměru.