DISKUZE K ČLÁNKU Tři dny testování? Žalostně málo, říká Russell a nabízí kompromis

Kolotoč F1 se brzy znovu roztočí. Už tento týden jsou na programu třídenní testy před prvním závodem v Bahrajnu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tři dny testování? Žalostně málo, říká Russell a nabízí kompromis

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 26.02.2023 19:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.02.2023 22:14
http://imgur.com/w8cYVJb http://i.ibb.co/CK0bVQp… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 23.02.2023 10:28
a vyrobí ho za ten týden, co chybí do prvního… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zajímalo by mě jak ti chytráci co si myslí že tímhle způsobem (pouze 3 testovací dny před začátkem sezóny) šetří přemýšlí?
    Proč tedy neomezí např. počet členů týmu kteří se můžou testu zůčastnit? To je jako se zastávkami v závodech...nechá se kolem auta motat tolik lidí že zastávka trvá 2 vteřiny...kdyby nechali při zastávce omezený počet mechaniků (5) trvala by výměna déle a byla by větší chybovost...závody by to zaručeně spestřilo.
    Podobný je to se stavbou monopostů...stačilo by zakázat nějaké materiály...a ušetřilo by se...kromě zlevnění by se i zrychlila výroba náhradních dílů. Přitom pozná někdo jestli je brzdový systém z oceli a nebo kevlaru? Zajímá to někoho?
    Kdysi v době velkého motorového klání (Ferrari, Mercedes, BMW) taky zakázali Berilium...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, řekl bych že mají pravdu. Je to asi nesmyslně málo. Zavedl bych dvoje, s několikatýdením odstupem. Samozřejmě, simulátor ... ale i on potřebuje nakrmit daty. a odkud je nejpřesněji vzít, než z testování?
    Otázkou jsou peníze ... ale zatím je zájrem o další místa na roštu dost velká´ý, viz např. Andretti... tak musí slabší kus jít na... ven, ne?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    koukám, že zdejší diskuse čte i George. zrovna vloni jsem tu psal "dotaz", proč se netestuje se dvěma autama, když už tam týmy stejně jsou... 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Nechci kecat, ale měl jsem za to, že často je to tak, že druhé auto není ani vyrobeno...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        a vyrobí ho za ten týden, co chybí do prvního ostrého závodu?04

        ale jo, kdysi to tak bývalo. ale to taky testy začínaly s podstatně větším předstihem před sezonou. myslím si, že teď už musí mít obě auta hotová a dovolím si říct, že už i na místě, když jedou první závod už příští víkend na stejné trati, kde teď testují.
        osobně bych to nedával jako povinnost, ale týmům bych to prostě umožnil. konec konců máme finanční stropy, tak ať se rozhodnou, co se jim vyplatí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    88.103.235.XXX
    Jasně ušetříme na dráze a narveme to do simulátorů... Ergo myslím, že žádný nenahradí 100 % jízdu na trati zejména pro nováčky...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    [odkaz na stránku]

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama