DISKUZE K ČLÁNKU Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO

Williams Racing světu představil svůj nový monopost FW44 s inovovaným tmavěmodrým zbarvením včetně log nových sponzorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 16.02.2022 22:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2022 11:43
Problém asi bude bohužel někde jinde. A dost… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 15.02.2022 15:20
Barvičky dobrý, jen aby se to nepletlo s Alpinkou… »
» Mansell_fan (Hlasoval 1 člověk) 15.02.2022 15:29
Těch co nestíhají je víc 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Upřímně... design a technická řešení začnu sledovat až v testech.
    Barevné lepší než loni...
    Jsem rád že tam je letos Albín...Latifi jako platící dvojka je dobrej.

    Ale trochu jsem zklamanej...doufal jsem že podepíší titulárního sponzora...tak doufejme že ten bude následovat.

    Letos budou mít od Mercedesu i převodovku... takže to by mělo být určitě plus. Bylo by pěkné pokud by se zařadili do středu pole a pravidelně bodovali.

    Osobně mám zatím z toho týmu který v Grove budují dobrý pocit...podle mě mají nějakou koncepci a skládají mozaiku dohromady (na rozdíl od jak se ukázalo nekoncepčního angažování Lowa).

    Capito má za sebou úspěchy...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    Ty kryty u předních kol jsou trochu problém. Zhoršují totiž výhled jezdce do boku. Latifi: "V některých zatáčkách je viditelnost rozhodně horší. Bude záležet na profilu."
    Albon: "Na tak otevřené trati, jako je Silverstone to bylo v pořádku. Větší problémy ale pravděpodobně budeme mít na městských okruzích jako Monako, Baku, Jeddah. Když projíždíte zatáčkou, kola a kryty blokují velkou část vašeho zorného pole, takže se díváte více dopředu do zatáčky. Ale na pouličním okruhu vidíte jen zeď. To by mohlo být složité."
    A prý to asi nebude moc pomáhat v orientaci při soubojích s jiným autem. Proč tam ty kryty vlastně jsou?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Můžou použít kola z Tyrrellu P34. 04
      Přední kola by skutečně mohly být o trochu menší. A nejen kola, ale hlavně ty obludné radlice.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Řídí úplav z předních pneumatik a směřují ho mimo zadní křídlo. To měly obvykle na starost víry vytvářené předním křídlem či foukáním vzduchu skrz poloosu, bylo to ale velmi ctlivé na zvířený vzduch při jízdě vozů v těsném závěsu. Tyto kryty dělají totéž, ovšem aerodynamicky čistějším způsobem (a čistější je i vzduch za novou generací vozů).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        62.209.230.XXX
        Aha, díky 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Jsem zvedav jestli se vse potvrdi. Drive tobylo zadni kridlo vysoke uzke a pak zase nizke siroke a porad dokola a porad se resi jizda v zavesu a porad se tak nejak ukazuje ze teorie je zrochu jinde nez praxe. Takze jsem fakt zvědav na prvni hodnoceni jezdcu, co oni na nova auta a aero reseni, jestli to bude krok vpred

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Williams dle fotek z testu podobny koncept bocnic jako McL. Takze tu mame 2 auta s tradicnejsi koncepci vs 3 s podseknutymi bocnicemi 03
    Vypada to na zajimavou sezonu s moznymi dalsi zasadnejsimi zmenami i v dalsim roce, az se v průběhu sezóny ukaze mozny nejlepsi smer 11
    Uz aby tu byla TOP3 a trochu to rozsekla

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Tvar opět jiný, je to zajímavý 01

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Barvičky hezké, jen by k těm hologramům měli rozdávat aspoň štěrkátka ať si máme s čím i hrát.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Sundali Sennu 02 02 02

      Mne se ten Capito názorově moc nelibí co ho čtu. Ale počkám co převede.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Taky mám z Capita rozporuplné pocity. U Senny je mi to celkem jedno. Williams Sennu ctil a to je důležité.
        Tohleto v čele s Capitem je už docela jiná parta.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          To ano, ale odstřihnout tak moc od historie tohoto týmu je imho chyba. Velká... chytrej člověk by toho spiše využil, než to zahazoval. Dávám mu rok, maximálně dva. 04

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Williams je dnes už poněkud bezejmenná skupina finančníků. Bohužel ke stejnému cíli spěje i McL a nemusí to trvat moc dlouho a dopadne tak i Sauber.
            No co, budeme se s touhle změnou sami nějak vyrovnat.

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              McLaren se od toho zachránil, Williams tomu propadl, Sennův odkaz dali pryč, aby bylo místo pro sponzory ...

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                V dobrých rukou by se i Williams udržel. Sauber se taky drží a přitom je to tým nechtěné dítko.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Jakože má každej tým jezdit s jménem svého historicky nejúspěšnějšího pilota nebo jak? Nějak tomu nerozumím kde je zase problém? 12

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama