Kia Concept EV9, přicházející v návaznosti na uvedení modelu EV6, je poutavým nahlédnutím do budoucnosti čistě elektrického SUV, které kombinuje progresivní design, nejmodernější technologie a propracované čistě elektrické hnací ústrojí v jediném balení.
První vizuální materiály koncepčního SUV zobrazují ultramoderní design exteriéru, jehož schematizmus naznačuje moderní uvolněnou úpravu, která na sebe strhává pozornost prostřednictvím vzpřímeného a suverénního stylistického ztvárnění.
Z vizualizací je zřejmá vysoce konceptuální kabina, která byla návrháři pečlivě odladěna s úmyslem poskytnout řidiči i zbytku posádky vzdušný, flexibilní a všestranný vnitřní prostor. Z nejvýraznějších prvků kabiny jmenujme podmanivý interaktivní ultra široký displej a radikálně novou úpravu volantu.
Fyzické odhalení zbrusu nového konceptu proběhne 17. listopadu v 11:15 dopoledne (pacifického času) v Kongresovém centru v Los Angeles v rámci přehlídky AutoMobility.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?