Designérský tým značky Volkswagen byl vyznamenán oceněním Plus X Award.
Ocenění za inovace převzal jménem svého týmu Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen. Kromě toho obdržely tři modely značky Volkswagen prestižní pečeť kvality v dalších pěti kategoriích.
Značka Volkswagen patří mezi velké vítěze letošní soutěže Plus X Award, v níž si zajistila hned šest ocenění. Speciální ocenění bylo předáno designérskému týmu značky Volkswagen. Porota v oficiálním vyjádření uvedla: „Volkswagen vyvíjí po dlouhá desetiletí identitu své značky a neopustil ji ani tváří v tvář moderním trendům. Ve skutečnosti tomu bylo právě naopak. Odpovídající koncepty, od velkého celku až po detaily, od siluety až po stále důležitější světelný podpis, spojují funkčnost a emoce. Zejména s konceptem ‚C Coupé GTE‘, představeným nedávno v Šanghaji, dokázal designérský tým značky Volkswagen, jak je aktuální designérský styl Volkswagenu aplikovatelný pro vozy všech velikostí a zároveň velmi ušlechtilý.“
Dva modely značky Volkswagen získaly navíc ocenění Plus X Top „Nejlepší produkt roku“: Passat Variant byl vyznamenán na základě „svého dokonalého zpracování a svého nadčasového designu interiéru a exteriéru“ jako „Kombi roku 2015/2016“. Také Golf Sportsvan, který podle poroty „nabízí rozhodující míru prostoru a funkčnosti a navíc posunuje téma mobility na úroveň, kterou zákazníci ocení“, obdržel renomované ocenění Plus X Award jako „Kompaktní MPV roku 2015/2016“.
Kromě toho byly modely Passat Limuzína, Passat Variant a Golf Sportsvan oceněny za inovace v oblasti „Vysoké kvality, designu a komfortu ovládání“. Mezinárodně uznávaná soutěž Plus X Award je pořádána od roku 2004 a každoročně oceňuje nejinovativnější a nejprogresivnější produkty, které mají alespoň jeden výjimečný prvek, jímž je umocněna přidaná hodnota produktu. Přihlášené produkty posuzovala nezávislá mezinárodní porota zastupující 27 odvětví.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?