Již Rimac Concept_One, první elektrický supersport z produkce chorvatské společnosti Rimac Automobili, byl technickým skvostem. Vyrobilo se však pouze osm kusů, což z něj dělalo jen jakousi ukázku možností těchto vozidel, nikoliv plnohodnotného hráče na trhu. Ovšem díky druhému modelu, kterým je C-Two, se z automobilky Rimac stal skutečně významný hráč, se kterým je potřeba počítat.
A zatím co Koenigsegg svým způsobem redefinoval možnosti motorů s vnitřním spalování a Pagani ohromilo svět svým zpracováním, Rimac je průkopníkem v oblasti elektrických výkonných supersportů. Ostatně je to právě Rimac, který dodával baterie pro Koenigsegg Regera a kdo pomáhal s vytvářením hybridního systému pro Aston Martin Valkyrie.
Během autosalonu v New Yorku pak Kreso Coric, ředitel prodejů, prozradil v rozhovoru pro Autocar, že už téměř všech 150 plánovaných kusů našlo svého majitele. Ještě zajímavější je ale fakt, že ačkoliv cena vozu začíná na částce 2.1 milionu dolarů (43.2 mi. Kč), zákazníci si v průměru přiobjednali příplatkovou výbavu za dalších 600 000 dolarů (12.3 mil. Kč).
Obrovskému zájmu se ale v podstatě ani nelze divit, neboť parametry vozu jsou doslova šílené. Díky výkonu přes 1900 koní a točivému momentu 2300 Nm je C_Two až absurdně rychlé. Akceleraci z 0 na 96 km/h zvládá za 1,85 sekundy, na 160 km/h se dostane za 4.3 sekundy a maximální rychlost končí u cifry 412 km/h. Navíc se díky bateriím s kapacitou 120 kWh dostanete na jedno nabití až do vzdálenosti 650 km.
Navíc se Rimac chlubí úchvatnými technologiemi autonomního řízení. V elegantní karoserii vozu je ukryto 8 kamer, dvojice LiDARů, 6 radarů, 12 ultrasonických senzorů a propracovaný GPS systém, díky kterému má být Rimac C_Two schopen nabídnout autonomní řízení na 4. úrovni.