Majitel ukradeného Ferrari 458 Italia měl štěstí v neštěstí. Jeho automobil se totiž našel, ovšem rozhodně ne v takovém stavu, v jakém ho zanechal na parkovišti. Zlodějům totiž nejspíš došlo, že prodávat celý vůz je velké riziko. Místo toho se tedy raději vrhli na rozebírání a vůz rozprodávali po dílech.
Jihoafrický majitel bílého Ferrari 458 Italia musel mít jistě dobrou náladu, když mu místní policie oznámila, že jeho automobil byl nalezen v průmyslovém parku v oblasti KwaZulu-Natal. Horší na této zprávě však byla skutečnost, že přední část vozu chybí.
Mediální agentura Crime Air Network Initiative, která sdílela dvě fotografie nalezeného vozu, na sociálních sítích uvádí, že díly byly demontovány a následně prodávány za účelem zisku. Fotografie také odhalují chybějící zámek na dveřích řidiče, což ukazuje na způsob, jakým se zloději do automobilu dostali.
Konejšivou zprávou pro majitele vozu může být fakt, že zloději byli během rozebírání evidentně pomalí a pečliví, takže se nedostali dál jak z A-sloupek. Navíc je na fotografiích vidět, že například brzdy jsou nedotčené a řada chybějících dílů, včetně dveří spolujezdce, se stále povaluje po dílně.
Navíc se zdá, že interiér zůstal kompletně nedotčen, stejně jako atmosfericky plněný motor V8. Pokud tedy pojišťovna ani policie nebudou dělat obstrukce, mohl by se vůz po pár dnech v servisu Ferrari vrátit na silnice. Už teď je ale jisté, že oprava to rozhodně nebude laciná.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.