Majitel ukradeného Ferrari 458 Italia měl štěstí v neštěstí. Jeho automobil se totiž našel, ovšem rozhodně ne v takovém stavu, v jakém ho zanechal na parkovišti. Zlodějům totiž nejspíš došlo, že prodávat celý vůz je velké riziko. Místo toho se tedy raději vrhli na rozebírání a vůz rozprodávali po dílech.
Jihoafrický majitel bílého Ferrari 458 Italia musel mít jistě dobrou náladu, když mu místní policie oznámila, že jeho automobil byl nalezen v průmyslovém parku v oblasti KwaZulu-Natal. Horší na této zprávě však byla skutečnost, že přední část vozu chybí.
Mediální agentura Crime Air Network Initiative, která sdílela dvě fotografie nalezeného vozu, na sociálních sítích uvádí, že díly byly demontovány a následně prodávány za účelem zisku. Fotografie také odhalují chybějící zámek na dveřích řidiče, což ukazuje na způsob, jakým se zloději do automobilu dostali.
Konejšivou zprávou pro majitele vozu může být fakt, že zloději byli během rozebírání evidentně pomalí a pečliví, takže se nedostali dál jak z A-sloupek. Navíc je na fotografiích vidět, že například brzdy jsou nedotčené a řada chybějících dílů, včetně dveří spolujezdce, se stále povaluje po dílně.
Navíc se zdá, že interiér zůstal kompletně nedotčen, stejně jako atmosfericky plněný motor V8. Pokud tedy pojišťovna ani policie nebudou dělat obstrukce, mohl by se vůz po pár dnech v servisu Ferrari vrátit na silnice. Už teď je ale jisté, že oprava to rozhodně nebude laciná.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.