Tatra 603 Team a závodní speciál ECORRA

ar1, 7. prosince 2003, 23:49 Google+

Počátky týmu sahají do roku 1991, kdy bratři Stanislav, Zdeněk a Jaromír Hajduškové zahájili renovaci vozu Tatra...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

603 v provedení žlutočervené soutěžní verze z let 1961 - 64.

Tato renovace měla sloužit k ověření, zda jsou schopni restaurovat závodní auto jejich otce z roku 1967, nalezené na zahradě nedaleko Kopřivnice.

Od roku 1993 se s touto Tatrou zúčastňovali veteránských soutěží a zároveň pracovali na renovaci další, tentokrát oranžovo - černé ostré závodní verze T603 B5.

Od roku 1996 se tým s tímto vozem, představeným v květnu téhož roku v muzeu Tatra v Kopřivnici, pravidelně účastní závodů na okruzích a do vrchu v MČR. Pravidelně se také účastníme norské Rally Trondelag, kde společně s norským spolujezdcem Oddvarem Karlsenem sbíráme vavříny v kategorii veteránů.

V roce 2000 na základě schválení továrny Tatra Kopřivnice oficiálně vznikl Tatra 603 team a od tohoto roku také máme k dispozici speciál Tatra Ecorra Sport V8, který jsme upravili do závodní podoby a od té doby prochází neustálým vývojem. S tímto vozem bojujeme v seriálu MČR závodů na okruzích, kde se zaměřujeme hlavně na vytrvalostní závody.
Sídlo týmu je v Kopřivnici, kde také probíhá většina prací na obou vozech.

Tým disponuje dvěma naprosto vyjímečnými vozy, které jsou pro média i veřejnost velmi zajímavé - prvním je historická Tatra T2 603 B5, se kterou se účastníme závodů historických vozů do vrchu, na okruzích a vybraných soutěží v ČR i v zahraničí.

Druhým je Tatra Ecorra V8 Sport postavená na kratším podvozku luxusní limuzíny T700 jako speciál pro překonání českého rychlostního rekordu, kterou jsme upravili pro závody na okruzích.

Děkujeme týmu Tatra 603 za tyto zajímavé materiály, které dokazují, že v českých rukou je možné vyrobit plnokrevný závodní superspeciál. Přejem do další závodů mnoho úspěchuů a také hodně sponzorů.

Materiály: Tatra 603 Team

Vytisknout

Diskuze: Tatra 603 Team a závodní speciál ECORRA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi A8 L 6.0 quattro - 12 válců, nová tvář - anotační foto

Audi A8 L 6.0 quattro - 12 válců, nová tvář

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud