Audi RS7 pro modelový rok 2015

, foto:
ar5 2. června 2014 09:47
Sdílej:

Po zavedení faceliftovaných Audi A7 a S7 Sportback na trh, se svého omlazení dočkala i nejsilnější verze s názvem RS7.

Na první pohled nejsou změny v designu moc rozpoznatelné, ale při bližším prozkoumání si všimnete  nové voštinové přední mřížky chladiče s ostřejšími rohy a lesklých černých akcentů. Přední nárazník se může pochlubit většími vstupy pro přívod vzduchu k brzdám a karoserie dostala hned několik nových barevných variant.  Mezi ně se řadí odstíny jako jsou Sepang modrá, Mythos černá, Glacier bílá a Loret stříbrná.

Nejdůležitější změnou jsou však u nové RS7ky LED světlomety s tmavší obrubou.  Uvnitř kabiny si své místo našla přepracovaná palubní deska,  pozměněné výdechy klimatizace, jiná pádla pod volantem pro řazení a pozměněná struktura ovladače informačního a palubního systému MMI.  O pohon se postará twin-turbo osmiválcový motor o objemu 4,0 litru TFSI, který vygeneruje výkon 560 koní a až 700 Nm točivého momentu.  S ním Audi RS7 pro modelový rok 2015 zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy a v rozletu jí zastaví až elektronický omezovač na hodnotě 305 km/h. 

Vylepšená Audi RS7 Sportback vyjede standardně na  20-palcových kovaných kolech z lehkých slitin, ale na přání vám značka dodá na vůz kola o jeden palec větší. Za příplatek si může klient i zakoupit keramické vrtané brzdové kotouče, které stojí jako mírně ojetá nová Škoda Fabia.

Zdroj: Audi

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?