Na první pohled nejsou změny v designu moc rozpoznatelné, ale při bližším prozkoumání si všimnete nové voštinové přední mřížky chladiče s ostřejšími rohy a lesklých černých akcentů. Přední nárazník se může pochlubit většími vstupy pro přívod vzduchu k brzdám a karoserie dostala hned několik nových barevných variant. Mezi ně se řadí odstíny jako jsou Sepang modrá, Mythos černá, Glacier bílá a Loret stříbrná.
Nejdůležitější změnou jsou však u nové RS7ky LED světlomety s tmavší obrubou. Uvnitř kabiny si své místo našla přepracovaná palubní deska, pozměněné výdechy klimatizace, jiná pádla pod volantem pro řazení a pozměněná struktura ovladače informačního a palubního systému MMI. O pohon se postará twin-turbo osmiválcový motor o objemu 4,0 litru TFSI, který vygeneruje výkon 560 koní a až 700 Nm točivého momentu. S ním Audi RS7 pro modelový rok 2015 zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy a v rozletu jí zastaví až elektronický omezovač na hodnotě 305 km/h.
Vylepšená Audi RS7 Sportback vyjede standardně na 20-palcových kovaných kolech z lehkých slitin, ale na přání vám značka dodá na vůz kola o jeden palec větší. Za příplatek si může klient i zakoupit keramické vrtané brzdové kotouče, které stojí jako mírně ojetá nová Škoda Fabia.
Zdroj: Audi