Nissan GT-R jako policejní auto? Proč ne! Vždyť, pokud uvidíte ve zpětné zrcátku zrovna tento vůz, víte, že nemá smysl utíkat...
Pokud prozkoumáme detaily vozu, z nápisů zjistíme, že patří do města „Skyline Metro“. Toto město bychom ale na mapě hledali marně. To si jen automobilka Nissan ráda hraje a po ostré okruhové verzi s označením Godzilla, upravila další verzi svého legendárního GT-R.
Upraveným policejním vozem se bude automobilka Nissan pyšnit na New York Auto Show 2017. Policejní GT-R ve verzi Copzilla dostalo černou matnou barvu se zlatými pruhy, která autu více než sluší. Dalším detailem, kterého bychom si bez vysvětlení nevšimli, je nápis „Pursuit # 23“. Číslo 23 automobilka zvolila zcela záměrně, jelikož číslice 2 je v japonštině vyslovována jako „ni“ a číslice 3 jako „san“, takže dohromady tvoří její oficiální název.
Pod kapotou se ukrývá legendární šestiválec o objemu 3,8 litru, posílený dvěma turby. A výkon? Pro policejní službu jistě dostatečných 565 koní (633 Nm). Agresivní design umocňuje přední ochranný rám, masivní zadní spoiler a 22“ kola.
Vytvořením fiktivního policejního vozu pro „město, které nikdy nespí“ automobilka Nissan potvrzuje svojí hravost a smysl pro úpravy a design. Z posledních podobných projektů stojí za zmínku například úprava modelu Nissan GT-R Track Edition, o které jsme vás nedávno informovali, či speciální edice Nissanu 370Z Heritage Edition.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?