SUV novinka od škodovky je velmi populární u veřejnosti a již není tajemstvím, že na nového Kodiaqa si někteří počkají i půl roku. My se dnes ale budeme věnovat oplastovanému provedení Scout.
Automobilka totiž vypustila do světa dvě nové fotografie. Ty až nyní ukazují, jak to vlastně bude vypadat v kabině vozu. Až doposud jsme to mohli jen odhadovat, jelikož podoba edice Scout byla známa jen zvenku. Podle nových snímků tak můžeme vidět logo Scout v opěradlech sedadel.
Podstatnějším prvkem však je dřevěné obložení. To je vůbec poprvé, kdy něco takového ve škodovce vidíme. Navíc, například Octavie Scout měla dekory v podobě "kamení", ale aby do terénu zaměřená edice dostala dřevo, to je lehce zvláštní.
Současně pochybujeme o tom, že dekory by byl z pravého dřeva. Jen dodejme, že základem verze Scout jsou stříbrně lakované středy obou nárazníků, stříbrné kryty zrcátek, stříbrné lišty kolem oken, stříbrné střešní ližiny a konečně maska chladiče, zasazená do stříbrného rámečku. V rámci výbavy čekejme i specifická 19palcová kola, zatmavená zadní okna, standardní full-LED světlomety a LED mlhovky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?