Nová generace populárního modelu Hyundai i30 se představí ve verzi kombi. Stane se tak na blížícím se autosalónu v Ženevě a Hyundai zveřejnil první fotky.
Nový člen rodiny i30 zachovává nadčasový design svého pětidveřového sourozence a navíc přidává eleganci a univerzálnost rozšířené karosérie.
„Nová generace i30 kombi mluví designovým jazykem rodiny i30. Zachovává rodinnou identitu Hyundai v podobě kaskádovité mřížky chladiče," vysvětlil Thomas Bürkle, šéfdesignér evropské Hyundai Design Centra a dodal: „Díky zužující se linii střechy a dynamickým proporcím má vůz siluetu téměř jako kupé. Elegantní a dynamický profil je dále zdůrazněn výrazným chromovaným rámečkem bočních oken."
Nová generace i30 kombi oslaví svoji světovou premiéru na tiskové konferenci Hyundai v rámci ženevského autosalonu 7. března v 8:15 hodin (SEČ).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?