13. ledna následujícího roku se uskuteční autosalon v Tokiu a hlavní hvězdnou stánku značky Subaru se má stát koncept ostrého BRZ v edici STI. My už teď víme, co vše tahle sportovní zadokolka nabídne.
Celý název vozu zní Subaru BRZ STI Sport Concept a zatím je světu dostupný pouze jeden snímek. I z něj je ale patrné, že vůz disponuje agresivnější přední čelní plochou a znáčky STI. Černé kryty zrcátek mají jít ruku v ruce se sportovními tmavými koly z lehké slitiny s 15 paprsky, přičemž za nimi se ukrývají červené brzdové třmeny.
Naopak nevíme, jak moc se změní zadní část, zda se nějak upraví výfuky nebo zda přibudou nějaké extra aerodynamické prvky. Kromě sportovnějšího BRZ STI Sport Concept se pak má vedle toho ukázat také koncepční WRX STI S4 Sport Concept, jenž nahrazuje na tamní prodavanou specifikaci WRX S4.
Kromě toho se u Subaru dějí další věci. Některé zdroje totiž hovoří o uvedení nástupce velkého SUV s názvem Tribeca. To se prodávalo především v USA a mělo tři řady sedadel. Novinka by měla dorazit na konci roku 2018 a zatím se toho nic moc dalšího neví.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?