Fanoušci německého Opelu mohou začít jásat. Dneškem je totiž díky neplánovanému úniku známá sériová podoba nové vlajkové lodi s názvem Insignia.
O to víc překvapí, že snímky nové Insignie byly nafoceny nikoliv v Evropě., ale v USA. Jelikož však novinka sdílí některé části s novým Chevroletem Malibu, jako je třeba platforma E2XX, má přítomnost Insignie v USA podstatné vysvětlení. Aby toho nebylo málo, na snímících vidíme verze s pakety OPC Line. Nesmíte se tak nechat okouzlit jejím nádherným vzhledem, úplný "oholený" základ tak krásně vypadat jistě nebude.
Fotogalerie nového Opelu Insignia bez špetky maskování
Pokud si někdo bude ochoten připlatit, pak na svou novou Insignii dostane navíc sadu krásných spoilerů, širší boční prahy a pro dojem sportovnosti dvě sportovní koncovky výfuku. Pokud navíc doufáte, že hotový velký Opel uvidíte na živo ještě letos, měli byste krotit své emoce.
Dříve jak v březnu na autosalonu v Ženevě se vám to zřejmě nepovede. Díky nové plaftormě se má novinka chlubit nižší vahou o přibilžně 175 kg (v závislosti na verzi). Rozměrově se Insignie nové generace dočká většího rozvoru, jenž naroste o 93 milimetrů v porovnání s předchůdcem.
Co se týče motorů, v nabídce čekejme klasické benzinové a naftové motory, jimiž budou jednotky 1,4 a 1,6 Turbo z řady benzinů, za naftového zastoupení přijde motor o objemu 1,6 a 2.0litru. Spekulace se točí kolem vrcholné edice OPC. Ta má nabídnout čtyři stovky koní, jenže zatím se neví, co jí bude pohánět. Bude to šestiválec? Nebo se místo něj dostane pod kapotu nadopovaný dvoulitr s turbem, tak jako to dělá některá konkurence?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?