Již brzy můžeme očekávat, že se světu ukáže zběsilá verze sportovného kupé AMG GT s přízviskem Black Series. Otázkou ale je, bude to samotný vrchol divize AMG, nebo přijde něco ještě lepšího?
Už samotná verze Black Series má v plánu být opět dosti netradiční, divokou a nabídne zřejmě to nejlepší, co se dá z modelu AMG GT "vytřískat". Zatím nejsou známi přesné technické speficikace, ale pokud se máme řídit tím, co vše nabízely modely z předešlých "černých" sérií, pak to bude nářez.
V plánu je i tak trošku okruhová verze AMG GT R, která byla nedávno zachycena na video při testech na okruhu Nürburgring. Právě u ní bychom měli počítat s výkonem 600 koní a ve srovnání s klasickým AMG GT zhubne na váze 80 kg.
A právě s tímto souvisí otázka, co bude drsnější? Black Series nebo GT R? To je otázka, na kterou se dozvíme odpověď ke konci letošního roku, kdy už bude ve všem více jasno. Dokonce se prý pracuje na verzi AMG GT Hybrid, což nás děsí víc než samotný AMG GT Black Series.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?