Na internetu se objevil nejnovější render ukazující možný pohled na Volkswagen Phaeton druhé generace. Vlajková loď výrobce přitom byl spíše neúspěch, a to hlavně vůči jeho prodejům.
Jednou z obětí probíhající kauzy Dieselgate je zcela nový Phaeton, který byl oficiálně odložen. VW přitom neřekl přesně, kdy se jej dočkáme, jen potvrdil jeho existenci. Je tak velmi pravděpodobné, že se ho veřejnost dočká až kolem konce tohoto desetiletí.
Vše přitom záleží na tom, zda bude mít společnost ještě peníze na investice do vývoje druhé generace auta. Tohle vše se přitom ukáže až po zaplacení všech pokut a souvisejících nákladů s opravou naftových motorů aféry Dieselgate.
Přiložený snímek nového Phaetonu připomíná větší Passat s více zkosenou linií střechy. Díky tomu je hypotetický Phaeton čtyřdveřovým kupé než klasickým sedanem. Uvidíme tak, jak ve výsledku vývoj modelu dopadne a zda se jej vůbec někdy dočkáme.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?