Speciální limitované BMW M4 GTS se krátce po svém uvedení dočkalo statusu vyprodáno. Ano, po méně než dvou měsíční světové premiéře.
BMW totiž vyrobí pouze 700 kusů hardcore verze M4 Coupe a všechny z nich mají i přes vysokou cenu 142.600 eur (v Německu) svého kupce. Cenovka je přitom skoro dvojnásobná než u klasické M4, přičemž kupující si může připlatit za volitelný paket Clubsport. Ten obsahuje hasicí přístroj, šestibodové bezpečnostní pásy a bezpečnostní klec.
Už je taktéž známo, že rovných 300 kusů je určeno pro americký trh, 30 pro Velkou Británii a jen 4 auta míří do Nizozemska. Zákazníci si mohli vybrat z následujících barev karoserie: Mineral Grey, Sapphire Black, Frozen Grey a Alpine White.
Hlavním vrcholem vozu je však modernizovaný přeplňovaný benzínový 6válec s objemem 3,0 litru s technologií vstřikování vody. Výsledkem je 500 koní a 600 Nm točivého momentu, jenž jsou směřované na zadní kola výhradně přes 7rychlostní automat M DCT. BMW M4 GTS umí zrychlit z 0-100 km/h za 3,8 sekundy a dosáhne nejvyšší maximální rychlosti 305 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?