Kia frontálně útočí na Německo, K7 je jen začátek

ar6, 26. listopadu 2015, 06:10 Google+

Vstoupit do segmentu luxusních limuzín a ještě se úspěšně prát s německou prémiovou trojkou, to je úkol pro většinu automobilek z kategorie neproveditelných. Jihokorejská dvojka, Hyundai a Kia, nicméně tento „předem prohraný boj“ podstoupí zas a znova, tentokrát však vyzbrojena novými modely Genesis G90 a K7.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Full-LED světla doplňují diody denního svícení, Kia K7.

Full-LED světla doplňují diody denního svícení, Kia K7. | foto: Kia Motors

Sdílejte článek

O samostatné automobilce, přidružené k Hyundai, už řeč byla, proto se v tomto článku zaměříme na Kiu. Ta v USA i domovské Koreji nabízí hned dvě limuzíny, svou délkou atakující nebo překonávající pětimetrovou hranici. Větší je model K9, prodávaný v USA jako K900, o ní ale řeč, podobně jako o Genesisu, také nebude. Naproti tomu model K7, v USA známý jako Cadenza, se dočkal zcela nové generace.

A z prvních fotek, ukazující především vnější vzhled, je patrné, že cílem Jihokorejců bylo posunout svůj model více ke špičce segmentu. Máme tu do boků protažená full-LED přední světla, čtyřbodové LEDky denního svícení v předním nárazníku, rozměrnou masku chladiče a na šířku orientovaná skupinová LED světla, propojená chromovanou linkou. V nárazníku pak jsou ještě dvě chromované koncovky výfuku.

Do kabiny nás zatím Kia pustila jen prostřednictvím skice, na níž je vidět mohutná palubní deska s displejem multimediálního systému, dřevěným obložením a několika chromovaými linkami. Dá se předpokládat použití digitálního přístrojového panelu, vícezónové automatické klimatizace nebo koženého čalounění sedadel a výplní dveří.

Technika zatím zůstává zahalena tajemstvím, jelikož se ale na zádi objevuje logo „3.3“, je vysoce pravděpodobné, že se pod dlouhou kapotou ukrývá dvěma turbodmychadly dopovaný šestiválec o tomto objemu s výkonem 370 koní. Páka převodovky v interiéru pak naznačuje použití automatu, který by měl mít podobně jako v sesterském Genesisu G90 osm stupňů.

Vytisknout

Diskuze: Kia frontálně útočí na Německo, K7 je jen začátek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

1500 litrů objemu a až 605 kilogramů užitečné hmotnosti, Jeep Renegade Van.

Jeep Renegade přišel o dvě sedadla, stala se z něj malá dodávka

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud