LaCrosse je staronovou vlajkovou lodí Buicku, uspěje v těžké konkurenci?

ar6, 21. listopadu 2015, 18:15 Google+ Los Angeles Auto Show 2015

Buick poslední roky v Americe hodně často představoval rembrandované Opely, s čímž je ale podle posledních zpráv konec. Novou éru automobilky má započít inovovaný sedan LaCrosse, představující první model značky s korporátní přední částí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Celkově větší a kvalitnější vlajková loď Buicku, Buick LaCrosse.

Celkově větší a kvalitnější vlajková loď Buicku, Buick LaCrosse. | foto: Buick

Sdílejte článek

Design předních partií je silně ovlivněný oceňovaným konceptem Avenue z letošního detroitského autosalonu. To znamená rozměrnou masku chladiče s chromovaným orámováním a linkou ze stejného materiálu, v jejímž středu je logo automobilky s charakteristickými štíty v modré, bílé a červené. Jednotlivé aktivní lamely masky pak vytvářejí efekt vodopádu. Přední HID světla mají v sobě integrované LED diody pro denní svícení, skupinové svítilny s elegantní chromovanou linkou jsou dokonce celé z LED diod. Pokud ještě chvíli zůstaneme vzadu, nejde si nevšimnout decentního spoileru na víku kufru. Kola mají standardně 18 palců, za příplatek jsou ještě o dva palce větší.

img-responsive

Elegantní chromovaná linka světel, Buick LaCrosse. | foto: Buick

Pod kabátkem najdeme zcela novou globální platformu koncernu GM pro vozidla střední a vyšší střední třídy, která má mimo jiné výrazný podíl vysokopevnostní oceli, takže se povedlo snížit hmotnost sedanu o 136 kilogramů. Zároveň ale auto narostlo do délky o 15 mm, do šířky o 10 mm a mezi nápravami dokonce o masivních 65 mm. Díky tomu mají cestující mnohem více místa nejen na zadních sedadlech. Nárůsty doprovází ale i pokles výšky o 40 mm. Podvozek dostal díky nové platformě zadní pětiprvkové zavěšení, přičemž za příplatek (nebo u vyšších verzí výbavy) jsou dostupné elektronicky řízené tlumiče a přední zavěšení HiPer Strut. Řízení je vybaveno elektronickým posilovačem.

Kabina už na první pohled vypadá hodnotně, GM tento dojem podporuje tvrzením o vysoké kvalitě zpracování a použití měkčených materiálů. Vyobrazené provedení navíc boduje hnědým koženým čalouněním, dřevěnými dekory a několika stříbrnými linkami. Oproti minulému provedení je nový čtyřramenný volant, palubní deska kombinující analogové budíky s digitálním rychloměrem i multimediální systém IntelliLink s osmipalcovou obrazovkou a ovládáním hlasem. Infotainment dále podporuje Apple CarPlay, Android Auto, 4G LTE připojení a Wi-Fi hotspot.

img-responsive

Všude je kůže a dřevo, Buick LaCrosse. | foto: Buick

Vedle digitálního aspektu je důležitý i ten komfortní, proto je LaCrosse vybaveno elektricky stavitelnými sedadly s vyhříváním i odvětráváním, jež jsou čalouněné perforovanou kůží. Vyhřívaný je též volant, z opačného spektra teplot pak přichází dvouzónová automatická klimatizace. Na výběr jsou tři barevné kombinace interiéru, doplněné o prémiový audiosystém Bose. Zvětšil se také prostor ve středovém tunelu, a to především díky elektronické parkovací brzdě a voliči převodovky Electronic Precision Shift. Mnoho výše zmíněných prvků, stejně jako head-up displej nebo bezdrátová nabíječka chytrých telefonů, bude ale za příplatek.

Pod kapotou najdeme nový šestiválec o objemu 3.6 litru s přímým vstřikováním, deaktivací válců a systém start/stop, produkující 309 koní a 363 Nm. Jednotka je spojena s osmistupňovým automatem a za příplatek také s pohonem obou náprav. Nad bezpečností bdí deset airbagů, nouzové brzdění při detekci chodce, udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat, přednárazový systém, zadní kamera nebo parkovací asistent.

Výrazně vylepšená vlajková loď Buicku se na trh dostane na jaře příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: LaCrosse je staronovou vlajkovou lodí Buicku, uspěje v těžké konkurenci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz 300 SL vyrobený z Lega

Mercedes-Benz 300SL vyrobený z Lega? No proč ne, vypadá a jezdí skvěle

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud