Čas od času se ukáže na míru upravené Audi z divize Exclusive a jejím nejnovějším počinem je přepracovaný model S5.
Tu najdeme u Audi Fora v německém Neckarsulmu a co vše je u ní jinak?Tak předně, její karoserii zdobí nádherně vypadající speciální barva s názvem Mahogany Mica. Aby bylo vše kompletní, vůz dostal velká devatenáctipalcová kola obutá do pneumatik o rozměru 255/35. Příplatek za lak činí 2.400 eur (64.900 korun) a sada kol vyjde na 1.950 eur (52.700 Kč)
Mnohem lépe to ale vypadá v kabině, kde najdeme sedačky, dveřní výplně a částečně i volant se zploštělou spodní částí pokryté vínovou kůží Valcona. Ta je ke všemu prošívána stříbrnou nití, luxusní nádech dodávají dřevěné a hliníkové doplňky a jistou proměnou prošli i palubní přístroje.
Audi S5 Coupé má pod kapotou kompresorový vidlicový šestiválec s objemem 3,0 litry a výkonem 333 koní a 440 Nm. Poháněna jsou všechna kola a výkon je přenášen skrze sedmistupňový automat S-Tronic.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?