Volkswagen představil novou edici modelu Beetle s označením Dune, která se má ukázat na výstavě Los Angeles Auto Show.
Vůz dostal o něco drsnější vzhled se sportovní přední čelní maskou s voštinovou mřížkou. K tomu se přidávají ochranné boční lišty v černé barvě. Tento model má také nový zadní nárazník, zadní spoiler a zadní světla z LED diod. Mezi další přednosti patří zvýšená světlá výška a 18palcová kola Canyon s celoročními pneumatikami.
Zákazníci si mohou objednat také balíček Lighting, který přidává Bi-xenonové světlomety, LED světla pro denní svícení a LED osvětlení SPZ. V kabině najdeme kůží potažený multifunkční volant a sportovní sedadla s oranžovým kontrastním prošíváním. Vůz má také infotainment systém MIB II s 6,3palcovým displejem, s podporou produktů Apple a Android CarPlay. Tento model může být také vybaven dalším balíčkem Technology, který přidá automatickou klimatizaci Climatronic, audio systém Fender, bez klíčový systém KESSY a posuvné střešní okno.
O pohon se postará benzínový čtyřválcový motor o objemu 1,8 litru TSI o výkonu 170 koní a 249 Nm točivého momentu. Ten je spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou. Nový oplastovaný Beetle Dune Coupe bude v prodeji na začátku příštího roku a hned po něm přijede na trh i otevřený Dune Cabrio.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?