Americká pobočka automobilky MINI představila ostrý Cooper S v edici Carbon Edition. Ta bude stát 36,250 dolarů s manuální převodovkou.
Automobil je vybaven paketem John Cooper Works Pro Tuning, který zvyšuje standardní výkon motoru z 189 na 208 koní a zlepšuje reakce motoru na sešlápnutí plynového pedálu. Přemapovaná je i řídící jednotka motoru.
Výrobce má také nainstaloval speciální výfukový systém s klapkou, který nabízí dva módy - Track a Sport. Ovládat jej lze vzdáleně přes systém Bluetooth. Režim Track je přitom určen pouze pro závodní dráhy a přináší "maximální emocionální zvuk", zatímco sportovní režim poskytuje "výrazně sportovnější a více emocionální" zvuk než standardní Cooper S.
Pokud jde o design, čtyřdveřové provedení dostalo Midnight černý lak karoserie s matně černými pruhy, kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken a větší otvory pro přívod vzduchu. Exteriérový paket naopak obsahuje zadní spoiler a 17-palcová litá kola JCW Track Spoke Black.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?