Nebývale velké zastoupení se pro letošní ročník automobilové výstavy SEMA dočkala jihokorejská automobilka Hyundai. Ta se dočká odhalení hned sedmice svých upravených modelů od nejrůznějších automobilových úpravců. Hned pět z nich můžeme nalézt ve fotogalerii, kterou vám přinášíme.
Již třetího listopadu se otevřou brány SEMA Show 2015. Jedná se o tradiční automobilovou výstavu konanou již od roku 1963 v Las Vegas. Původně se jednalo o veletrh náhradních dílů a příslušenství k automobilům. Dnes se zde úpravci automobilů kdo předvede úchvatnější kousek. A my vám přinášíme fotogalerii několika takových upravených kousků.
Jde o tři vozy určené výhradně pro silnici. Konkrétně se jedná a dvojici automobilů Hyundai Genesis Coupé a jeden vůz Hyundai Veloster Turbo. Tato trojice je doplněna dvojicí upravených offroadů Hyundai Tuscon.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?