Japonský Nissan se řadí mezi automobilky, které si pro automobilový simulátoru Gran Turismo ,určený pro herní platformu Playstation, připravily speciální koncept. Nejedná se ale o nějaký výmysl pouze pro svět jedniček a nul. Má se stát předobrazem nové generace supersportu Nissan GT-R.
Tato informace je sice veřejnosti již nějak ten pátek dobře známá. Do Tokia ale Nissan přiváží přepracovanou verzi tohoto konceptu. Ten se světu představí v rudé barvě „Fire Knight“. Hlavní změny můžeme zaregistrovat zejména na přední části vozu. Můžeme si všimnout ostřejších linií a nové přední masce. Na té je nyní mnohem patrnější tzv. tvar V Motion, který nesou na své přídi všechny současné modely tohoto japonského výrobce.
Na této verzi konceptu je již mnohem patrnější snaha designerů přenést i tak futuristický vzhled vozu do reálného světa. Bude tak jistě velmi zajímavé sledovat jejich další kroky a jak bude v roce 2020 vypadat finální verze příští generace Nissanu GT-R.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?