U automobilky Porsche se rozhodli, že okoření současnou nabídku verzí svého modelu 911 a tak představili novou verzi 911 Carrera GTS Rennsport Reunion Edition.
Základem je klasická 911 Carrera GTS, jenž si ale pořádně do parády vzala divize Porsche Exclusive. I díky tomu je tenhle Němec vybaven unikátní kombinací šedo bílého laku s černými a červenými obtisky. Vůz byl také vybaven tónovanými LED světlomety a 20-palcovými koly Sport Classic s vysoce lesklým černým lakem.
Zatím nebyly zveřejněny snímky kabiny, ale Porsche říká, že sedadla jsou nastavitelná v 18 směrech, nechybí dekory z uhlíkových vláken a osvětlené prahové desky s nápisem edice. K dispozici je také sportovní volant, karmínově červené prošití a logo edice na středové konzoly. Mezi další prvky výbavy patří audio systém Bose, zadní parkovací asistent a sportovní odpružení PASM.
O pohon se postará klasický šestiválcový motor s objemem 3,8 litru, který poskytne 430 koní a umožní zrychlení z 0-100 km/h za 4,2 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost pak činí 305 km / h. Výroba bude omezena na 25 kusů a cena každého z nich činí 148 335 dolarů, přičemž tahle edice míří jen do Ameriky, takže kdo jí chce, musí si rychle pospíšit s její koupí a dovozem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?