Jihokorejská automobilka Hyundai potvrdila, že již připravuje novou generaci čtyřmístného hatchbacku Veloster . Bohužel pro nás ale nebude nabízen v Evropě.
Hyundai Veloster si v záplavě konkurence nikdy nevydobyl příliš velký prostor na evropském slunci. Není ale čemu se divit. Proti takovým modelům jako je Volkswagen Shiroco, Opel Astra GTS nebo Renault Mégane je opravdu těžké se prosadit.
To je také důvod, proč se příští generace tohoto modelu, které je již ve vývoji do Evropy pravděpodobně vůbec nepodívá. Veloster bude tak pouze jakým si prémiovým zbožím asijského a amerického trhu.
S tímto prohlášením přišli zástupci automobilky Hyundai v rozhovoru pro belgický magazín AutoFans.be
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?