Na trhu s autopříslušenstvím v oblasti tuningu je celkem hodně firem, co nabízí úpravy všech možných automobilů. Jednimi z nich jsou i specialisté z RevoZport, kteří upravili hypersport Lamborghini Huracan.
RevoZport navíc zároveň vypustil do světa počítačový návrh, jenž ukazuje upravený Huracan s karoserií z uhlíkových vláken a rámovou konstrukcí. Stejný lehký materiál bude také použit pro kapotu, dveře a odvětrávané blatníky, zatímco aerodynamický body kit přidá přední rozdělovač, prominentní zadní křídlo, rozšíření bočních prahů a aktivní zadní difuzor.
Přes všechny tyto doplňky, bude Huracan od RevoZport ve skutečnosti ještě o dalších 100 kg lehčí než standardní auto. Masivní úbytek hmotnosti bude možněn i díky výfukovému systému o hmotnosti pouhých 7 kg. V neposlední řadě je tu taktéž atmosférický motor V10 5,2l, u něhož čekejme posílený výkon z 602 na 690 koní. Zvýšení výkonu má na svědomí přemapovaná řídící jednotka motoru, nové sání a také zmíněný výfuk.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?