Audi RS1 je opět o něco blíže realizaci. Kapesní raketu by rád ve výrobě viděl šéf Audi v Austrálii.
„Současné portfolio modelů RS potřebuje další rozšíření“, míní šéf Audi Australie, Andrew Doyle. Ten o RS1 mluvil po úspěšném startu programu Audi Sport. Podle jeho slov by RS1 měla v Austrálii zaručený úspěch a vzhledem k úspěchům S1, by přiostřená RS1 měla větší potenciál k získání nových zákazníků.
Nyní takový model schází. Mít navrch nad AMG Mercedesy, by podle něj byl velký strategický krok. Doufá tedy, že v Ingolstadtu dostane RS1 „zelenou“ a snad se brzy začne vyrábět.
Jenže v Audi už se o RS1 mluvilo. Nejdříve jí zavrhli úplně. Pak připustili, že by mohla dorazit, ale až s další generací A1, tedy někdy v roce 2018. Další rozšíření nabídky modelů RS se zatím neplánuje, ale hojně se spekuluje nad příchodem RSQ1 a RS8.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?