Poprvé se podařilo otevřít dveře nové Giulie. Interiér vám vyrazí dech!
Už víme, jak se povedla zvenčí, víme také některé technické specifikace. Dokonce víme, jak zní její nejsilnější motor. Ale pořád jsme neodemkly dveře, abychom se podívali, jak si Italové dali záležet s interiérem.
Několika šťastlivcům se podařilo nahlédnout do interiéru a dokonce s foťákem. Jeden takový vypustil své fotky na facebook. Jak tedy vypadá uvnitř?
Na první pohled zaujme zploštělý volant s integrovaným startovacím tlačítkem (evokuje některé modely Ferrari). Kulatá řadící páka s karbonovým dekorem, ladí s karbonem na středovém tunelu. Masivní hrana přístrojové desky vystupuje do prostoru a tvoří zajímavou linii. Hned pod ní je umístěn rozměrný (s úhlopříčkou cca. 9 palců) displej multimediálního systému.
Za pozornost stojí skořepinové sedačky z karbonu (zřejmě imitace stejně jako na středovém panelu). Samotné čalounění je v provedení kombinace kůže a látka.
Celkové zpracování je skutečně velmi působivé. Krásné detaily, zřejmě i ergonomie je na vysoké úrovni. Image italské krásky se tak nadále zlepšuje. Jak se líbí vám? Napište nám to do diskuze!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?