Včera jste mohli na našem webu shlédnout imaginární podobu sportovně naladěného Renaultu Talisman RS a dnes tu máme jeho další, pro tentokrát více pravděpodobnou verzi.
Jedná se o kombi s označením Wagon, které by se mohlo s klidným svědomím stát nástupcem modelu Laguna Grandtour. Francouzský Passat by tak dostal v základu objem kufru o hodnotě nejméně 640 litrů a v případě sklopení zadních sedadel ještě o mnohem víc. Na českého Superba Combi to však stále nemá, protože ten nabídne v základním uspořádání 660 litrů.
Potěšující zprávou je to, že ačkoliv vůz na snímku je pouhou fantazií maďarského designéra X-Tomi Design, kombi verze Talismanu bude odhalena už za pár měsíců. Do prodeje pak vstoupí společně se sedanem do konce tohoto roku.
Netřeba dodávat, že vůz bude nabízen se stejnými motory jako sedan, takže lze očekávat zážehové pohonné jednotky TCE 150 a TCE 200, stejně jako trio dieselů: dCi 110, dCi 130 a dCi 160.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?