Lamborghini nyní oficiálně potvrdilo, že luxusní SUV ,Urus, opravdu půjde do výroby a na trh se dostane již v roce 2018.
Nedávno jsme vám přinesli článek s informací, že chystaný záměr Lamborghini ohledně nové továrny na Slovensku se realitou nestane. Nový výrobní závod Lambo plánuje vystavit totiž v Itálii. V této továrně by se měl vyrábět nový model luxusního SUV Urus.
Pokud si ale vzpomínáte z minulého článku, nebylo dosud ale jasná, jestli se Urus vůbec dočká výroby. Nyní ale sám Stephan Winkelman oznámil, že Urus se stane realitou a na světová trhy dorazí již v roce 2018. Vůz bude sdílet koncernovou platformu s budoucí Bentaygou od Bentley a Audi Q7.
Zatím to tedy vypadá, že za pár let se dočkáme obrovské invaze luxusních SUV. Ve vře jsou již zmíněné vozy Q7, Urusu a Bentayga. Ale ani další výrobci nelení a ve vývoji jsou tak kousky od Maserati i Jaguaru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?