Ta je vlastně unikátem, protože se jedná o rally vůz v karoserii kombi. Jedná se však o pouhý koncept a se sériovou výrobou prý rozhodně nemáme počítat. Vůz má agresivní exteriér s polepy, dravý přední nárazník, sportovní mřížku chladiče a 18-palcová závodní kola z lehkých slitin.
To ale není vše, nechybí ani rozšířené blatníky z uhlíkových vláken, kryty zpětných zrcátek, centrální výfukové potrubí a masivní zadní křídlo. Kapitolou samotnou je i kabina, kde to vypadá jako v opravdovém rally speciálu. Digitální přístrojová deska, bezpečností rám a nebo závodní skořepiny Sparco potažené Alcantarou, to dává najevo, na jaké použití je tento vůz postaven.
Pod kapotou dostal kombík 1,6-litrový přeplňovaný čtyřválec, který produkuje 279 koní v 4750 otáčkách a 420 Nm točivého momentu při 4750 ot/min. Výkon jde na obě nápravy skrze pětistupňovou sekvenční převodovku a o bezpečné zastavení se starají 355milimetrové brzdové kotouče. Nechybí ani vzpěry McPherson, mechanické nápravové diferenciály a nebo palivová nádrž s objemem 82,5 litrů.