V roce 2016 se můžeme těšit na novou generaci Chevroletu Camaro. Tato novinka má předčit svého předchůdce, hlavně po stránce aerodynamické. Vůz také zhubnul o 90 kg a podvozek má být až o 28% tužší než v případě starého Camara.
Pokud je vám 13 let a sledujete filmy s takzvanými Transformery, je Chevrolet Camaro pravděpodobně vaše nejoblíbenější vozidlo ve vesmíru. O to větší budete mít radost z chystané novinky od Chevroletu. Camaro přichází již ve své šesté generaci.
Výrobce se hlavně chlubí přepracovanou aerodynamikou. Dle jeho prohlášení, vůz strávil ve větrném tunelu na 350 hodin. Nová generace bude o 90 kilogramů lehčí, než předchůdce a podvozek by měl být až o 28% tužší.
Řidič bude mít na výběr hned ze 4 jízdních režimů. Jedná se o režimy: Sníh/Led, Tour, Sport a Track. O motorizaci zatím oficiálně nebylo vydané žádné prohlášení, ale předpokládá se využití motorů V8, V6 a čtyřválce, který bude konkurovat motoru EcoBoost od Fordu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?