Nissan X-Trail Hybrid se uvedl v Japonsku, má 2,0-litrový motor a elektromotor

ar5, 8. dubna 2015, 07:24 Google+

Nissan včera představil hybridní verzi crossoveru X-Trail na domácím trhu v Japonsku, o evropských prodejích však zatím nepadla jediná zmínka.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Vůz vypadá prakticky stejně jako bežný X-Trail, ale oproti němu přichází s vertikálními LED světly do mlhy a nápisy "hybrid" na karoserii vozu. Centrální displej mezi dvěma budíky přístrojové desky nyní ukazuje stav akumulátoru a aktuální jízdní režim.

X-Trail Hybrid používá čtyřválcový 2,0-litrový motor v kombinaci s elektromotorem a  s lithium-iontovou baterií. Konvenční motor poskytuje 147 koní při 6000 otáčkách za minutu a 207 Nm točivého momentu při 4400 otáčkách za minutu, zatímco elektromotor vytváří 41 koní a okamžitý točivý moment 160 Nm.

Ve srovnání s běžným X-Trailem se provedení Hybrid chlubí o 75% méně emisí CO2 a spotřebou jen 4,8 litru na 100 km v kombinovaném cyklu. Automobil je standardně dodáván se systémem nouzového brzdění, aerodynamicky upravenou podlahou a pneumatikami s nízkým valivým odporem.

Ceny startují na 2.804.760 Jenech (v přepočtu asi 23.400 dolarů) za verzi s pohonem dvou kol a za 3.240.000 Jenl (cca 27000 dolarů) si japonský zájemce může pořídit verzi s pohonem 4WD.

Vytisknout

Diskuze: Nissan X-Trail Hybrid se uvedl v Japonsku, má 2,0-litrový motor a elektromotor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ultima Evolution - brutálních 1020 koní zvládne stovku za 2,3s - anotační foto

Ultima Evolution - brutálních 1020 koní zvládne stovku za 2,3s

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud