Vůz vypadá prakticky stejně jako bežný X-Trail, ale oproti němu přichází s vertikálními LED světly do mlhy a nápisy "hybrid" na karoserii vozu. Centrální displej mezi dvěma budíky přístrojové desky nyní ukazuje stav akumulátoru a aktuální jízdní režim.
X-Trail Hybrid používá čtyřválcový 2,0-litrový motor v kombinaci s elektromotorem a s lithium-iontovou baterií. Konvenční motor poskytuje 147 koní při 6000 otáčkách za minutu a 207 Nm točivého momentu při 4400 otáčkách za minutu, zatímco elektromotor vytváří 41 koní a okamžitý točivý moment 160 Nm.
Ve srovnání s běžným X-Trailem se provedení Hybrid chlubí o 75% méně emisí CO2 a spotřebou jen 4,8 litru na 100 km v kombinovaném cyklu. Automobil je standardně dodáván se systémem nouzového brzdění, aerodynamicky upravenou podlahou a pneumatikami s nízkým valivým odporem.
Ceny startují na 2.804.760 Jenech (v přepočtu asi 23.400 dolarů) za verzi s pohonem dvou kol a za 3.240.000 Jenl (cca 27000 dolarů) si japonský zájemce může pořídit verzi s pohonem 4WD.