Jak spousta z vás jistě ví, následovníkem McLarenu F1 GTR Long Tail se stal v Ženevě představený McLaren 675LT. Ten byl nyní spatřen v ulicích Ženevy ve Švýcarsku.
Jeho produkce je omezena na 500 kusů a McLaren 675 Long Tail je v současné době k vidění na autosalonu v Ženevě se speciální šedou barvou. Dotyčný kousek však v ulicích Ženevy disponoval bílým lakem. Kromě toho, že verze 675LT je o něco delší, než je běžné 650S kupé, je taktéž o 25 koní a 22 Nm silnější a také o 100 kg lehčí (celková váha je 1230 kg).
Netřeba dodávat, že to není zadarmo, protože McLaren oznámil cenu, která činí 259.500 liber. Za dalších 5090 liber si zákaznící mohou dokoupit kit McLaren Club Sport, který zahrnuje hasicí přístroj a bezpečnostní klec a čtyřbodové bezpečnostní pásy.
Ti, kteří budou mít to štěstí a pořídí si novou 675LT, tak si budou moci vychutnat zrychlení z 0-100 km / h za 2,9 sekundy a také maximálku 330 km / h. Kdo by snad nestihl nový McLaren zakoupit, nemusí zoufat. Za rok totiž přijde i jeho otevřená verze Spider.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?