Po pětidveřovému hatchbacku přichází třídveřové kupé.
Poté, co v prosinci loňského roku Hyundai odhalil pětidveřovou verzi, bylo již známo, že se dočkáme dalších karosářských variant. Hyundai i20 Coupe dorazilo na autosalonu v Ženevě jako vůbec první třídveřový model B-segmentu v novodobé historii značky.
Od pětidveřové varianty se výrazně liší a to nejen absencí zadních bočních dveří. Zaprvé je o 25 mm nižší, kromě toho disponuje výrazným zadním spoilerem a rozměrnějšími zadními svítilnami. Vystavený kus je v oranžové Tangerine se 17-ti palcovými koly.
Pod kapotou bude možné mít jakýkoliv motor z nabídky známé od pětidveřové verze. Základem bude čtyřválec o objemu 1,25 litru a výkonu 80 koní a 122 Nm točivého momentu. Později by měl dostat litrový tříválec s přeplňováním, který bude mít výkon okolo 120 koní a 170 Nm točivého momentu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?