Opel napínal své fanoušky postupnými ukázkami nejžhavější Corsy v historii modelu. Včera se konečně všichni dočkali a na stánku v Ženevě mohli spatřit sériovou podobu Corsy OPC 2015.
Vůz nesl tmavě modrý lak karoserie a nejnovější kapesní raketa je vlastně pouhým výraznějším faceliftem svého předchůdce. Nicméně, i tak je Corsa OPC stále velmi atraktivní díky agresivnějšímu body kitu a 17-palcovými koly s pneumatikami Michelin o rozměru 215/45 R17.
Srdcem a duší nejnovějšího vydání ostré Corsy 1,6-litrový přeplňovaný benzínový čtyřválec o výkonu 207 koní a točivém momentu 280 Nm. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, se kterou Corsa OPC zrychlí z 0 na 100 km / h za 6,8 sekundy Nejvyšší maximální rychlost činí 230 km / h a Opel říká, že super Corsa spotřebuje v kombinovaném režimu jen 7,5 litru na 100 km.
Pro ty, kteří nejsou zcela spokojeni se standardním provedením OPC, poskytuje Opel doplňkový balíček Performance Package. Ten zahrnuje větší 18-palcová kola, tužší nastavení podvozku, mechanickou lamelovou uzávěrku diferenciálu Drexler a přední brzdy Brembo s kotouči o rozměru 330mm.
Prodeje nového Opelu / Vauxhallu Corsa OPC / VXR začnou ještě letos v květnu, cena bude známa až o něco později.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?