S příchodem nové Corsy se očekává i uvedení ostrého provedení OPC. Menší sourozenec Corsy, model Adam, však takové štěstí zřejmě mít nebude.
Podle nedávné zprávy se totiž Opel/Vauxhall nehodlá zabývat vývojem ostrého Adama OPC / VXR. S odkazem na deník Auto Express se přezdívka OPC / VXR hodí výhradně pro vysoce výkonné varianty modelů Astra, Corsa a Insignia. I když nic zatím není oficiální, časopis potvrzuje spekulace a dodává, že sportovní Adam by svou cenou byl nebezpečně blízko o něco větší Corse OPC.
V důsledku toho se nejsilnější verzí stane Adam Grand Slam, kerý byl nedávno představen na výstavě Autosport International. Dotyčná verze má pod kapotou přeplňovaný 1,4-litrový benzínový motor, který poskytuje výkon 150 koní a 220 Nm točivého momentu. Je napojen na šestistupňovou manuální převodovkou, která umožňuje hatchbacku zrychlení z 0-100 km/h za 8,5 sekundy a dosažení maximálky 210 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?