Holandská média zveřejnila zprávu, že britský McLaren představí ostrou GTR verzi současného modelu 650S.
Ta přinese více výkonu v lehčím balení, proto tato edice dostane silnější twin-turbo motor V8 o objemu 3,8 litru. Ten v obyčejné 650S dodává 650 koní a 678 Nm točivého momentu. Stejná zpráva uvádí, že zároveň s tím dojde k úbytku na váze v rozmezí 100 kg. To znamená, že žhavější verze bude mít suchou hmotnost kolem 1230 kg.
Přidaný výkon v kombinaci s nižší hmotností umožní modelu, aby byl rychlejší než současný 650S Coupe. Ten potřebuje tři sekundy k tomu, aby se dostal z 0 na 100 km / h) a 8,4 sekundy ke zrychlení z 0 na 200 km / h. Zajímavější je hodnota zrychlení z 0-300 km / h, kdy mu sprint trvá jen 25,4 sekundy a zastaví se až na maximálce 333 km / h.
Vylepšená verze také získá několik stylingových vylepšení, které zaručí mnohem agresivnější vzhled. Jeho veřejnou živou premiéru očekávejme letos začátkem března na autosalonu v Ženevě, ale McLaren pravděpodobně odhalí vůz již příští měsíc, a to formou online prezentace.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?