Tuningový úpravce z německého Hamburgu AHG-Sports představuje stylingový balíček pro velké Infiniti QX70.
Model QX70 je jeden z nejdravěji vypadajících modelů značky, i tak se AHG-Sports rozhodlo, že se jej pokusí ještě o kousek vylepšit. Proto vůz podstoupil důkladnou kosmetické revizi, který zajišťuje široký body kit LR2. Za něj si firma řekne 11,900 Eur a zahrnuje změněné přední a zadní nárazníky, širší boční prahy, LED pásy pro denní svícení a čtyři koncovky výfukového potrubí. Majitelé si můžou přikoupit i sportovní výfuk za částku 2,990 Eur.
Tento konkrétní vůz byl také snížen o 25 mm a získal masivní 22-palcová kola z lehkých slitin. Ta jsou obuta do pneumatik o rozměru 285 / 35 R22. Všechny jinak chromované lišty nyní mají matný černý vzhled, stejně jako přední maska a podélné střešní nosiče. Mezi další vylepšení patří i červené brzdové třmeny s nápisy "Infiniti", červený kryt motoru a kliky dveří v barvě karoserie.
AHG-Sports vylepšilo samozřejmě i motorovou část, kde šestiválcový naftový motor o objemu 3,0 litru dostal posílení z 238 na 281 koní a 613 Nm točivého momentu. Tuner neprozradil žádné údaje o výkonnosti, ale netřeba dodávat, že tato QX70 je rychlejší než standardní varianta, která sprint z 0 na 100 km / h) zvládne za 8,3 sekundy.
Do sportovna laděné Infiniti QX70 od AHG-sport se všemi instalovanými úpravami je již dnes k dispozici za částku 89,900 Eur.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?