Prodloužené Volvo S60L si včera odbylo svůj debut na americkém autosalonu NAIAS. Delší S60 se zde ovšem bude jmenovat Inscription a nikoliv S60L.
V listopadu 2013 na autosalonu v Číně jsme viděli Volvo S60L, který uváděl natažený rozvor o 8 centimetrů. Nyní se model dostal i do Spojených států jako S60 Inscription a nabízí tak pro Američany více prostoru pro nohy na zadních sedadlech. Kromě většího rozvoru model také získal na zakázku vyrobená 19-palcová kola.
Interiér nabízí nové ambientní osvětlení, dekory z pravého ořechového dřeva, kovové detaily a nápisy Inscription na prazích vozu. Volvo bude nabízet prodlouženou S60 ve verzi Premier, která obsahuje elektrické střešní okno, kožené čalounění sedadel a navigaci. Lépe vybavenou variantou pak je S60 Inscription Platinum, která přidává audiosoustavu Harman Kardon, bi-xenonové světlomety a technický balíček Sensus.
Volvo S60 Inscription bude v Americe dostupné výhradně s beznínovým turbomotorem T5, přičemž zákazník dostane možnost volby mezi pohonem přední nebo obou náprav.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?