Trvalo to několik let, než jsme se dočkali ostrého provedení současné Mazdy 6, byť se jedná o pouhý počítačový návrh. Theophilus digitálně upravil stávající šestku a udělal z ní sexy vypadající velký sedan znázorňující vyšší výkon a dravost. V Evropě by vůz dostal tradiční označení MPS, v Severní Americe by se prodával jako Mazdaspeed6 a doma v Japonsku by pro změnu byl prodáván jako Mazdaspeed Atenza.
O tom, co by se dalo dát pod kapotu navržené Mazdy 6 MPS, zdroj neříká vůbec nic. Pokud bychom se však měli orientovat podle předchozí první generace vozu, zřejmě by se pod kapotu podíval zážehový čtyřválcový 2,3-litrový přeplňovaný motor s výkonem 270 koní a s maximálním točivým momentem 380 Nm. Ten tehdy šel na všechna čtyři kola přes šestistupňovou manuální převodovku. První Mazda 6 MPS dokázala díky tomu zrychlit z 0-100 km / h za 6,6 sekundy a rozjet se až na 240 km / h.