Britská odnož německé společnosti Opel, firma Vauxhall, včera oznámila brzký příchod modelu Adam s přízviskem Grand Slam.
V podstatě se jedná o přejmenovaný současný Adam S a ukázat se má na výstavě na Autosport International. Provedení Grand Slam bude vybaveno předním spoilerem, splitterem, do sportovna laděnými bočními prahy a novým zadním nárazníkem. Očekává se i červeně zbarvená střecha a loga Grand Slam na bocích a zádi vozu.
Vauxhall toho naopak moc neprozradil o interiéru a pokud se bude Grand Slam inspirovat současným Adamem S, model bude nabízet čtyři barevné odstíny kožených sedadel, sportovní kožený volant, loga edice a dekory v imitaci hliníku.
Pod kapotou se ocitne přeplňovaný 1,4-litrový motor s výkonem 150 koní a s 220 Nm točivého momentu. Spojen bude se šestistupňovou manuální převodovkou, která umožní hatchbacku zrychlení z 0-100 km/h za 8,5 sekund a nechá jej rozjet až na 210 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?