Jaguar analyzuje vyhlídky na novou generaci kupé XK, jenž by nakonec mohlo v naprosto nové generaci dorazit v nadcházejících letech.
Letos v dubnu na autosalonu v New Yorku jsme viděli závěrečnou edici XK Final Fifty Edition, která oznamovala, že nastal konečný odchod kupé XK. Nyní ale vedoucí projektu vozu Russ Varney říká, že nový XK by se mohl vrátit někdy v budoucnu, ale jako vůz více zaměřený na kategorii GT.
V rozhovoru pro magazín Autocar Varney řekl: "není žádný důvod, proč by nemohla existovat nový XK v GT segmentu." Dále pokračoval a řekl, že i když F-Type má velký potenciál pokrýt mnoho automobilových kategorií prostřednictvím různých verzí, stále ještě existují některé nedostatky, které by mohly být vyplněny novým XK.
Nicméně, i kdyby nový XK dsotal zelenou, počkáme si na něj ještě pár let, protože společnost se nyní zaměřuje na vývoj sedanu a kombi XE, přidá nové deriváty modelu F-Type a také dotváří crossover C-X17.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?