Limitovaná edice BMW M5 "30 Jahre M5" je v současnosti vystavena v Abu Dhabi a my vám přinášíme novou sadu fotografií tohoto skvostu.
K odhalení došlo sice již před několika měsíci a zvláštní vydání sedanu bude postaveno v omezené sérii čítající 300 kusů. Jeden z nich je nyní k dispozici u prodejce BMW v Abu Dhabi. Jedná se vlastně o nejsilnější produkční BMW, protože disponuje výkonem 600 koní a 700 Nm točivého momentu. Ten poskytuje twin-turbo osmiválcový 4,4-litrový motor.
Speciální M5ka dostala tmavě stříbrný lak karoserie Individual Frozen a stojí na unikátních dvoubarevných 20-palcových kolech. V kabině jsou sedadla s koženým čalouněním Merino a Alcantarou, stejně jako dekory z leštěného hliníku.
Přes celkovou hmotnost 1870 kg speciální M5 zrychlí z 0-100 km / h za pouhých 3,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 305 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?