Špionážní snímky potvrdily spekulace, Mercedes C-class ve verzi kabriolet skutečně dorazí!
V historii nejprodávanějšího modelu od Mercedesu, jsme se ještě nedočkali karoserie kabriolet. S aktuální generací se to však změní a historicky první C-class kabriolet dorazí v závěsu za verzí kupé, která přijde na světové trhy v příštím roce, respektive v roce 2016 ve verze kabriolet.
Na přiložených snímcích je zachycen prototyp se skládací střechou. Fotograf jej zastihl nedaleko Nürburgringu, v Německu. Ze snímků není zcela patrné, zda se dočkáme verze s látkovou, či pevnou střechou.
Nový C-class kabriolet bude duchovním nástupcem modelu CLK, který již dávno odešel do automobilového důchodu. Pod karoserií nového karosářského derivátu „Céčka“ budou již nám známé agregáty. Základem bude zřejmě 1,6 s výkonem okolo 90-100 kW.
Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?