K odhalení sériové verze došlo včera a co Forester tS STi nabízí? Především nechybí modře lakovaná karoserie a loga divize Subaru Tecnica International, respektive loga tS, nikoliv STi. To vypovídá jasně o tom, že pod kapotou nedošlo k žádným změnám. Forester tS ale i tak pohání nejsilnější pohonná jednotka, kterou je přeplňovaný dvoulitr s výkonem 177 kW a s 350 Nm točivého momentu. Síla je posílána na všechna čtyři kola skrze automat Lineatronic CVT.
Jde tak hlavně o nový drsnější design, jako je agresivní čelní maska, zadní spoiler, jiná zpětná zrcátka nebo nový zadní nárazník. Přibylo i zakrytování podvozku, stříbrně lakované lišty kolem předních mlhovkek a černé boční prahy. V interiéru najdeme kůží obšitý volant s červenými kontrastními švy a logem STI, které najdeme i na startovacím tlačítku, madlu voliče automatu nebo na ozdobných lištách prahů dveří. Přístrojový štít pak dostal známou dekoraci v podobě napodobenini uhlíkového vlákna.
I když nedošlo k úpravě výkonu, nově je přepracované zavěšení, vůz dostal tužší stabilizátory a zadní pomocný rám. Změnou prošel software převodovky s lepším chlazením oleje a aby vůz nějak vypadal, dostal 19ti palcová kovaná kola BBS, za nimiž se ukrývají brzdy Brembo.
Vyrobeno bude jen 300 kusů a bohužel, ostře vypadající Forester bude k mání pouze v Japonsku. Tam se bude prodávat za cenu 4 350 000 JPY (v přepočtu lehce přes 800 tisíc korun).