Při pohledu na vůz prakticky od sebe nerozeznáte asijskou a evropskou verzi. Provedení pro USA dostalo "tygří nos", jinou mřížku chladiče, která se vyznačuje trojrozměrným diamantovým vzorem.Vůz má také přepracované přední světlomety a mírně se svažující linii střechy. Mezi další významné změny se nově řadí chromované lišty, na zadních výklopných dveří instalovaný spoiler a 17 - 19-ti palcová kola z lehkých slitin.
Hůře vybavený základní model je poměrně dobře vybaven, k dispozici je manuální klimatizace, obložení v imitaci dřeva a dotykový informačně-zábavní systém s displejem o rozměru 4,3 palce. O něco lépe vybavené verze nabídnou k tomu všem kožené čalounění s kůží Nappa, vyhřívaná / odvětrávaná přední sedadla, vyhřívaná zadní sedadla a střešní okno. Mezi další prvky se řadí 12 reproduktorů s premiovým audio systémem a Informační systém s obrazovkou o průměru 8-palců.
Pod kapotou budou k dispozici tři motory. Základní má objem 2,4 litru GDI a jedná se o čtyřválcový motor, který poskytne 185 koní a 241 Nm točivého momentu. O něco lepší je motor s objemem 2,0 litru GDI s výkonem 240 koní a s 352 Nm točivého momentu. V neposlední řadě je tu 3,3-litrový šestiválec GDI s 290 koňmi a s 341 Nm točivého momentu. Všechny tři motory jsou spojeny se šestistupňovou automatickou převodovkou, která může na přání zákazníka posílat sílu motoru na obě nápravy.